Vill du ta del av det utökade kollegiet i sommar eller när som helst?

Jag kommer här lista lite olika samlingsdokument eller Pearltrees för att kunna hitta just det nätverk man behöver för egen del. Jag såg frågan igår på Twitter och har även sett att det eftersöks i försteläraregruppen på Facebook och då jag under mitt år på nätet har kommit i kontakt med en del listor som skapats genom crowdsourcing (dvs att flera hjälps åt att fylla på) så listar jag det här:

Pedagogiska bloggar av Emil Jansson.

Skolgrupper på Facebook av Karin Brånebäck.

Skolgrupper på Facebook av Magnus Carlenäs

Flippande lärare av Karin Brånebäck.

På Ullis skolsida finns ytterligare en samling av skolgrupper på Facebook. Du hittar den här.

Och här finns några bloggar samlade i mitt pärlträd med lite olika sortering.

Om du startar en egen grupp eller känner till en blogg får du gärna lägga till det i dokumenten ovan för att vidga det utökade kollegiet ännu mer. Ta del i sommar om du har lust eller spara det till hösten.

VÄLKOMNA!

image

2 thoughts on “Vill du ta del av det utökade kollegiet i sommar eller när som helst?

Add yours

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

Upp ↑

