NY blogg hos WordPress

Jag har valt att flytta båda mina bloggar till WordPress under mitt namn istället för att ha det samlat och för att följa kommunens policy angående sociala medier. Den är fortfarande under uppbyggnad och tanken är att skapa en kategori för att flippa min undervising.
Om du vill veta hur jag gjorde så rek jag denna film samt denna sidan http://www.bloggflytt.se samt gratisversionen. Tog ett kilevipp och nu kan jag blogga på fritt utan reklam.
Kommentera

Blogga med WordPress.com.

Upp ↑

