Funderingar kring LPP

Funderar just nu mycket på hur man kan utveckla utformandet av LPP:er. Jag ser att många andra också funderar kring detta på Twitter och detta såg jag häromdagen:
En LPP i serieformat hos Lappkullan
Om man är intresserad av formativa planeringsprocesser kan man läsa mer här, och sen har vi ju Svanelids pdf om LPP:ers utformning, han är ju mkt för stödstrukturer som jag själv tycker ger undervisningen stöd och hjälp för både elever och läraren.
Jag återkommer med vad fördjupning om att läsa mer kring LPP:er ger mig. Förhoppningsvis kan jag själv komma på vad som fudgerar bäst för mig i min undervisning. Har du själv bra tips så återkom gärna!
Kommentera

