Ny struktur för planering

Jag  har provat en ny struktur för planering där lärandemålet är utsatt för att göra det hela lite tydligare. Jag tänkte visa mallen för att ni ska förstå hur jag menar. Läromedlet vi använder på skolan är Good Stuff och det är den äldre utgåvan då vi inte köpt in något nytt läromdel i år (det är sista året innan skolan avvecklas). Jag är inte så fötjust i läromedlet men vi arbetar oftast utifrån boken och sedan lägger jag in extrauppgifter som kopplar mot just det ämnet vi behandlar och på så sätt ökar variationen och får in fler lärandemål.
 
Hur gör ni?
 
Kommentera

